A szórólap gyártása után a megfelelő terjesztés kulcsfontosságú

Annak ellenére, hogy az internetnek köszönhetően a nyomtatott média egyre nagyobb mértékben hátrányba szorul, a nyomdák rengeteg olyan megrendelést kapnak, amelyek pontosan azért születnek, hogy egy-egy céges szolgáltatást, vagy éppen terméket népszerűsítsenek. Többek között a szórólap is ebbe a kategóriába tartozik, hiszen kutatások is kimutatják, hogy ennek a marketinges eszköznek a legkisebb a megtérülési rátája, mégis érdemes ebbe fektetni a marketinges költségek ez részét. Ami nagyon fontos, hogy megfelelő grafikust találjunk a munkára, majd ezek után megfelelő kivitelező céget. Ez még nem minden, hiszen sokan ezeket az anyagokat postaládába bedobva szeretnék viszont látni. Ekkor viszont az egész munka folyamat során a legnagyobb hangsúlyt a szórásra kell fordítani, hiszen ez a siker kulcsa. Ugyanis amennyiben nem jut el minden háztartásba a nyomat, akkor sajnos számolnunk kell azzal a ténnyel, hogy nagyon kis mértékben fognak megnövekedni a bevételek. Ekkor pedig az sem biztos, hogy a befektetett anyagi forrás megtérül.